پشتیبانی فروش
واحد خدمات مشتریان شرکت رهگشا صنعت سامانه، جهت حفظ حقوق مشتریان خود و بدلیل آگاهی کافی از جایگاه کلیدی مصرف کنندگان در رشد و ادامه حیات این شرکت، جهت پاسخگویی به نیازهای کوچک و بزرگ مشتریان اقدام به ارائه مجموعه ای از خدمات پس از فروش نموده است که شامل:
- خدمات مشتریان و پشتیبانی فروش
شرکت رهگشا صنعت سامانه جهت پشتیبانی فروش و بعنوان بخشی از خدمات مشتریان، فرمی را تحت عنوان فرم خدمات مشتریان در این صفحه قرار داده است، شما مشتری محترم می توانید در فرم خدمات مشتریان، مورد خود را وارد نمایید.
- کالاهای مرجوعی و جبران خسارات مشتریان
الف) کارشناسان کنترل کیفی رهگشا صنعت سامانه پس از فروش تجهیزات، در صورت وجود مشکل کلیدی در محصول به محل مشتری مربوطه عزیمت کرده و در صورت تایید وجود مشکل، محصول را به شرکت عودت خواهند داد.
ب) در حالت الف اگر پس از فروش تجهیزات، مشکلاتی در فرایند ساخت و ساز مشاهده شده باشد با تایید کارشناسان کنترل کیفی خسارات مربوطه به مشتری پرداخت ویا کالا جایگزین خواهند شد.
لذا خواهشمند است در صورت بروز هرگونه مشکل یا نارضایتی در کالا سریعا نسبت به تماس با واحد خدمات مشتریان اقدام نمایید.